mandag den 3. juni 2013

Madplan uge 23

I denne uge glæder jeg mig rigtig meget til torsdag, hvor jeg skal løbe 5 km. til Alt For Damernes Kvindeløb i Odense. Bagefter skal jeg holde hyggelig picnic med lækker aftensmad sammen med en god veninde på Engen ved Skovsøen, hvor løbet også foregår. Jeg håber, det gode vejr holder!
Jeg er blevet inspireret af Emily Salomons lækre kyllingenuggets, så dem skal vi have på søndag, hvor jeg vil prøve at bruge kødhakkeren til min Kitchenaid (for første gang) og lave hele kyllingefileter til hakket kylling.

Madplan uge 23
Mandag: Grov pasta med kødsovs, grøntsagsstave og hummus dip
Tirsdag: Pasta med kødsovs fra mandag
Onsdag: Vi griller. Tilbehør: Hjemmelavet kartoffelsalat og grillede majskolber
Torsdag: Jeg spiser ikke hjemme, motionsløb med efterfølgende picnic :)
Fredag: Tunsteaks med perlespeltsalat, grøntsagsstave og hjemmerørt dip
Lørdag: Jeg er ikke hjemme
Søndag: Kyllingenuggets med broccoli/aubergine-salat og ovnkartofler

På torsdag skal jeg løbe 5 km. sammen med en veninde. Puha, det bliver hårdt, men heldigvis er der en lækker picnic bagefter, der lokker mig til at løbe hurtigere 
Bare lige en anbefaling, hvis I ikke allerede ved det! Denne her astronautis er bare SÅ lækker. En sorbetagtig is, der smager præcis ligesom ispindene og også indeholder de små vingummier!


1 kommentar:

  1. Mmm.. Lækker madplan. Jeg glæder mig især til torsdag :-) Og så må jeg se at få prøvet den der is, den ser virkelig god ud her i sommervarmen.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...