mandag den 17. juni 2013

Madplan uge 25

Jeg elsker at finde inspiration til ugens madplan hos andre bloggere og i denne uges madplan, er jeg blevet inspireret af Ann-Christine med bloggen Valdemarsro. På fredag skal vi derfor have hotdogs med hjemmebagte hotdogsbrød samt hjemmelavet agurkesalat og syltede rødløg. Det er altså noget andet end dem, du kan købe hos pølsemanden!
Rødløgene syltede jeg i sidste uge, så de kan nå at trække lidt. De bliver så fine lyserøde og er meget nemme at lave. Se selv her

Mine syltede rødløg. Virkelig smuk pink farve.

Madplan uge 25
Mandag: Pizza fra søndag med grøn salat
Tirsdag: Hjemmebagt rugbrød med bl.a. nykogte æg og rejer
Onsdag: Fiskefrikadeller med hjemmerørt remoulade, bådkartofler og grønne bønner
Torsdag: Helstegte kyllingefileter med fuldkornspasta og lynkogte grøntsager
Fredag: Hotdogs med hjemmelavet brød, agurkesalat og syltede rødløg hertil gulerodsråkost
Lørdag: Vi spiser ikke hjemme
Søndag: Sct. Hans aften, vi spiser ikke hjemme

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig allerede til onsdag! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmm... Ja det bliver godt! Og jeg glæder mig til at spise ved dit nye spisebord :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...