onsdag den 19. juni 2013

Nyt yndlingsmærke - mint&berry

Jeg er brændt godt og grundig varm på et tøjmærke kaldet mint&berry. Jeg kan ikke finde det andre steder i Danmark end på Zalando.dk, måske I ved hvor jeg købe det ellers?
Indtil videre har jeg købt disse to lækre kjoler derfra og hvis pengepungen havde været med mig (dumme fartbøde...) så havde jeg helt sikkert klikket mere hjem.
Det er lige efter min smag; feminint, stilfuldt, god kvalitet, lækre mønstre og vintage på den fede måde.


Den hvide med de sorte hjerter skal på, på mandag, hvor min svigerinde bliver student og den marineblå med blomsterne skal, som tidligere nævnt, på til bryllup i næste weekend. For ja, jeg endte med den. Selvom jeg havde bestilt kjolen for stor til at starte med, og stroppen var gået i stykker. Efter et par panikdage, hvor kjolen var udsolgt i størrelsen mindre, klikkede jeg den hjem i dét øjeblik, den dukkede op på siden igen. (I skrivende stund er der selvfølgelig et par stykker i min størrelse. Typisk)
Billederne skulle gerne være links til Zalando, hvis du klikker på dem.

mint&berry 369 kr. 189 kr.

mint&berry 369 kr.




1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...