fredag den 21. juni 2013

Storytel

Jeg har fået lov til at prøve tjenesten Storytel gratis i en måned. På Storytel kan man høre lydbøger - og der er mange, rigtig mange, at vælge imellem! Jeg er især gået ombord i krimikategorien, som klart er den slags bøger, jeg sluger flest af. Der er også kategorier som børnebøger, klassikere, romaner, biografier, noveller, digte, thriller og personlig udvikling.

Jeg har allerede føjet en del bøger til min "bogreol" - bøger jeg gerne vil høre.
Jeg har længe tænkt på, hvordan det er med de lydbøger. Om det er noget for mig. Jeg har hørt om flere, der hører lydbøger mens de pendler i bilen (som jeg jo også gør ca. 1½ time om dagen), laver mad og strikker. Alle tre ting skal testes. Jeg er dog lidt bekymret for, om jeg kan koncentrere mig nok om f.eks. bilkørslen, hvis krimien bliver for spændende :)

Jeg har fået mulighed for at give fem lydbøger væk i gave, så I også kan prøve, hvordan det er med sådan en lydbog.
Jeg har også fået muligheden for at fem venner kan lytte til en enkelt lydbog efter eget valg helt gratis. Jeg har allerede givet én bog væk, så har fire endnu. Skriv en kommentar med din e-mail, hvis det har interesse. Du kan f.eks. høre Fifty Shades Of Grey, Sara Blædels krimier, Kronvidnet (om Hells Angels) eller Bjarne Reuters klassiker Når Snerlen Blomster.

Jeg tester produktet igennem Buzzador

3 kommentarer:

  1. Hej Tine :)
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve en lydbog. Jeg har det nemlig lige som dig - jeg ved ikke rigtig lige, om det er noget :D Men jeg kan ikke læse, når jeg er passager i en bil, for jeg bliver køresyg, så det kunne være fedt med en lydbog til når jeg skal på ferie med familien her i juli!
    Knus Gitte :)
    gittewinneche @ hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Tak for dit besøg på bloggen. Jeg er rigtig glad for at få flere faste læsere :) Jeg har sendt dig et link med en lydbog. Du bør dog selv kunne vælge en anden lydbog end lige den, jeg har sendt.
      Knus Tine

      Slet
    2. Ih tusind tak! Jeg glæder mig til at komme i gang! :)!

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...