mandag den 10. juni 2013

Weekend-glimt

Fredag fik jeg hentet kapillærkasser og plantet aubergine, jungle-agurk og tre gul cherrytomat planter i det nye drivhus. Vi lavede også lækker mad på grillen; nakkekoteletter, perlespeltsalat, grøntsagsstave og hvidløgsflute. Maden blev nydt i aftensolen på terrassen.




Lørdag var jeg til polterabend fra tidlig morgen til sen aften med masser af god stemning og sjove aktiviteter. Vi spillede lasergame, lavede et glasfad og fik undervisning i thai bo (en slags kampsport, mega hårdt jo)

Klokken er 7 lørdag morgen og jeg er på vej ud af døren for at kunne overraske bruden kl. 7.30 med morgenmad. Beige cardigan med sorte  pailletter fra Soaked In Luxury, vinrød t-shirt, ugle-halskæde fra Arbjørn Accesories og frisk sommernederdel fra H&M.
Kongespil/vikingespil med en hyldeblomstcider i hånden.
Mit bidrag til et glasfad til bruden. Vi lavede allesammen en lille brik, der bliver sat sammen til et 40x40 cm. glasfad.
Søndag blev mest brugt til afslapning med de to første sæsoner af Breaking Bad på TV2 Zulu (Hurra for Zulu-boksen om søndagen!). Indimellem afsnittene (læs: i reklamepauserne) fik vi også lavet noget praktisk og fik f.eks. regnet lidt på terrasseprojektet (og ordnet vasketøj og sådanne kedelige ting). Vi lavede lækre kyllingenuggets ala Emily Salomon med varm broccoli-auberginesalat og bådkartofler til aftensmad. God søndagsmad, også for kæresten, der var lidt ramt efter en fest lørdag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...