tirsdag den 26. november 2013

En lille ny kop...

Jeg kunne ikke lade være med at købe en lille gave til mig selv, da jeg startede julegave-shopningen i lørdags. Men jeg købte kun én, selvom der var maaange fine farver at vælge imellem!
Jeg samler i forvejen på¨de "rigtige" Riflet Contrast krus fra Royal Copenhagen og har 14 stk. i min køkkenskuffe (se her) og da jeg så de små søde espresso-kopper, var jeg solgt.
I søndags brugte jeg den som en sød lille sukkerskål, da vi havde gæster til kærestens fødselsdag.
Espressokoppen er farven "Sky" og kruset er "Lavendel".


2 kommentarer:

  1. Til ingens overraskelse er jeg fan :-) Har jo selv et par Contrast krus (eller syv)...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det er dyrt at være fan ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...