torsdag den 14. november 2013

Ebay-fund | Til juletræet

Sidste år, var allerførste gang vi havde et rigtig juletræ i stuen. Derfor var mængden af pynt sparsom og jeg har aftalt med mig selv, at der godt må handles lidt pynt til træet i år.
Jeg faldt tilfældigvis over noget billig julepynt på Ebay og ja, så røg der altså fire ting i kurven.
Tingene kommer desværre helt fra Kina, så leveringstiden er lang. Men hvis sælgerne holder, hvad de lover, så er tingene her senest d. 17. december og det er jo tidsnok til pyntning af juletræ.
I alt har jeg købt 21 stykker julepynt for lige knap 50 kr. og det er immervæk rimelig billigt.
Hvis pynten ikke lige er min smag (man ved jo aldrig med Ebay) så er planen at pakke det ind til pakkespil. Jojo, man skal altid have en plan B...


Slik-stok 10 stk. for 1,15 $
Huse 4 stk. for 3,12 $ (Jeg har købt de blå)
Kogler 4 stk. for 3,31 $ (Jeg har købt de sølv)
Julemænd 3 stk. for 0,99 $

Alle delene er med fri fragt


Juletræet anno 2012

2 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig fine ting, du har fundet. Og billige! :-) Dem glæder jeg mig til at se, når vi nærmer os jul. Jeg har investeret i fire porcelænsduer fra Rema1000 i sidste uge, meeen de kostede også hele 40 kroner. Glæder mig helt til at pynte juletræ i år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, nu må vi se, hvordan pynten ser ud i virkeligheden, når jeg får det pakket op...
      Porcelænsduer lyder virkelig også fint og nu må det snart godt blive december, så vi kan få lov til at pynte de træer ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...