lørdag den 30. november 2013

Knorrboullion produkttest

Jeg har i de sidste 14 dage testet knorrboullion igennem Buzzador. Jeg har testet grøntsagsbuoillion og okseboullion.
Det har været en lidt svær ting at teste, da det er noget jeg i forvejen bruger til mange ting. Det har derfor også været svært at buzze til andre omkring produktet. Stort set alle siger "Dem kender jeg godt, så dem behøver jeg ikke prøve"
Som noget nyt, er jeg begyndt at bruge boullionterning som smagsgiver i kødretter, sovser og lignende, hvor jeg før mest har brugt dem til suppe. Det er desuden dejligt at bruge terningerne i stedet for salt, når man koger ris eller pasta.
Jeg synes generelt, det er nemmere at bruge grontsagsboullionen fremfor okseboullionen. Okseboullionen har jeg primært brugt i kødretter såsom mousakka, lasagne og pasta med kødsovs.

Ærtesuppe in the making
Ris koges med Knorr boullionterning
Infomateriale og produkter fra Knorr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...