onsdag den 8. april 2015

Madplan uge 15

Påskeferien blev brugt i Berlin. Det er en dejlig by og jeg vil rigtig gerne vise jer lidt billeder fra vores tur, men de skal lige lægges ind på computeren først.
Selvom vi er halvvejs i denne uge, vil jeg alligevel dele vores madplan med jer. Vi kom hjem fra Berlin mandag aften, hvor vi lige kørte et smut forbi Mc. Donalds drive-in på vejen hjem. Vi vidste at køleskabet var gabende tomt, butikkerne lukkede og lysten til at lave mad eksisterede ikke. Efter en uges ferie med lidt for mange chokoladeæg og lidt for god mad, skal der nu sunde retter på menuen.

Tirsdag: Stegte kyllingestykker og pastasalat med bl.a. granatæble og forårsløg
Onsdag: Stegte laksefileter med citron, bådkartofler i ovnen, stegte tomater og friske grønne asparges
Torsdag: Spicy oksekødsfrikadeller, tomatsalat og bulgur
Fredag: Fuldkorns-pirogger med oksekødsfyld og grøn salat eller rester fra torsdagens salat
Lørdag: Jeg skal til polterabend og spiser ikke hjemme
Søndag: Vi spiser hos mine forældre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...