tirsdag den 28. april 2015

Madplan uge 18

Tiden flyver afsted og i sidste uge nåede jeg slet ikke at få lavet en madplan. Det har jeg dog nået at lave for denne uge, så den vil jeg lige dele med jer. Vi satser på godt grillvejr på fredag, hvor vi begge har fri og Weberen skal luftes for første gang i år.

Mandag: Kyllingefrikadeller med timian hertil perlespeltsalat med bl.a. asparges, granatæble og feta
Tirsdag: Kyllingefrikadeller med timian hertil tomatsalat med kikærter, grøn pesto og feta som her
Onsdag: Sandwiches med kylling og bacon
Torsdag: Torskepakker som her med bådkartofler og grøn salat
Fredag: Vi griller for første gang i år :) Marineret oksecuvette med kartoffelsalat og grøn salat
Lørdag: Vi skal til bryllup
Søndag: Rester fra ugen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...