onsdag den 17. august 2016

Nye sko til M - igen

Det er kun tre måneder siden, jeg delte dette indlæg med jer om Malous første par rigtige sko. Hold nu op, det var en stor dag for moren.
Min lille pige er 14,5 måned, går helt stabilt og kan næsten løbe nu. Hun er desværre allerede vokset ud af de små nuttede kondisko i str. 20, så i går eftermiddags gik turen igen til skobutikken for at spendere en mindre  formue på endnu et par sko i ministørrelse. Jeg elsker at shoppe - især til Malou, det er så hyggeligt. Sko vil jeg allerhelst købe i en fysisk butik, så der er god mulighed for at prøve forskellige størrelser og pasforme.



























Vi spiste aftensmad på Det Grønne Køkken tæt på skobutikken i Tarup Centeret. Det er en buffet-restaurant med thaimad og kæmpestor salatbar, hvor man betaler efter vægt. Det er også genialt som take-away. Malou elskede deres kylling i karry med ris og spiste en kæmpestor portion. Det er hyggeligt, at have tid til at tage ud i hverdagen en gang i mellem, så det hele ikke handler om oprydning og madlavning. Malou nød at komme ud og at have vores fulde opmærksomhed.

Skoene er bordeaux med glimmereffekt og er fra Eccos nye efterårskollektion og kan bl.a. købes her til 550 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...