onsdag den 3. august 2016

Tilbage på pinden igen

Hold nu op, hvor går sådan tre ugers sommerferie bare lynende hurtigt! Jeg kunne sniiildt snuppe en uges tid mere sammen med min lille familie.
Vi har været på en uges daseferie på Rhodos og en uges spejderlejr i Danmark. To fantastisk dejlige ferier fyldt med kontraster og gode på hver deres måde. Jeg laver et indlæg her på bloggen om hver af dem.
Nu banker hverdagen på med arbejde og dagpleje, der skal vaskes tøj, handles og laves madplan. Det bliver nem mad i denne uge og i næste har jeg bestilt en måltidskasse fra Aarstiderne med mad til fire dage.
Vi skal lige igang igen og hverdagen er jo også skøn på sin helt egen måde.

Malou bliver så stor og hun er blevet virkelig dygtig til at gå

6 kommentarer:

  1. Ja man kan altid bruge en uge mere ;-) Kender den følelse, skal starte på arbejde i morgen og føler lige ferien er startet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja præcis og det føles bare som om, der er så lang tid til efterårsferien ;)

      Slet
    2. Ja jeg tæller også ned ;-)

      Slet
  2. Skønt med ferie! Men ja, hverdagen har også sin egen charme. Jeg skal så meget prøve Aarstiderne, når vi bor i Danmark igen!

    /Line
    www.vidunderligevirvar.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal I altså prøve. Tror, du vil synes godt om det :)
      Vi har valgt Kvikkassen og jeg glæder mig allerede. Menuen lyder rigtig lækker med bl.a fiskedeller, pizza, sweet potatoes, nye kartofler og spicy kylling :D

      Slet
    2. Mmm! Manden er HELT med på idéen, og vi kiggede en del på det, inden vi flyttede herovre. Tror vi overvejer verdenskassen eller den der, hvor der er blandet (hedder vist mix-kassen), så der både er verdensretter, livretter og de hurtige :-)
      Det lyder som lækre retter!

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...