fredag den 18. januar 2013

Fredagsglæde

Sikke en skøn fredag! Jeg ser frem til en afslappende weekend, der bliver helt igennem fantastisk - for det har min fredag også været. Se i collagen, hvad der gør mig så glad på en ganske almindelig fredag



Fra venstre mod højre startende oppefra
1. Lækre hjemmelavede forårsruller til aftensmad med grøntsagsstænger og guacemole
2. Jeg har i dag lært at folde de fineste origami hjerte-bogmærker og det er slet ikke særlig svært!
3. Min nye gule orkide med pink spidser (Er i det hele taget bare vild med orkideer)
4. Havenissen fryser lidt i sneen men han klarer den. Kæresten har fundet den på et loppemarked til mig.
5. Skønne duftende hyacinter i vindueskarmen
6. Jeg har fulgt denne DIY og lært at folde bogmærkerne
7. Sne er smukt, her kan man lige se spidsen af hvidløgsplanterne i haven. Mmmm... glæder mig til sommer!
8. Frisklavet kaffe - behøver jeg sige mere?
9. Jeg kunne ikke klare vinterens sne uden mine elskede Sorel-støvler

1 kommentar:

  1. Hyggelige billeder! Nøj, hvor jeg glæder mig til at skulle se dig igen. Håber du får en helt fantastisk weekend. Det er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg gør, i selskab med "Kaos og kompleksitets"-teori og ledelseskommunikation... baaah! ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...