mandag den 14. januar 2013

Masser af sne

Hold da op, hvor er der kommet meget sne hos os i løbet af natten. Jeg har vidst liiige misset den vejrudsigt, hvor de lovede al denne sne. Jeg måtte have gang i sneskovlen, inden jeg kunne komme på arbejde, så jeg dels kunne få bilen ud  og så hundeluftere og andre "snegængere" kunne komme til at træde på fortovet. Motion er jo sundt, især om morgenen...

Billederne er ret mørke, da jeg kører på arbejde omkring 6.50 og der er det altså ikke engang en lille smule lyst på denne tid af året.
Jeg elsker sne. Også selvom jeg nu både er husejer og pendler og derfor burde hade sne, fordi den skaber arbejde derhjemme og forsinker trafikken på landevejene. Men jeg ELSKER sne. Det er så flot, så rent, så fint! Man kan lege med den, bygge snemænd og snehuler. Og gå tur i det skønne vinterlandskab. Eller man kan bare sidde indenfor med en kop varmt og kigge ud på sneen. Og til sne hører kulde og så kan jeg få brugt nogle af mine mange hjemmestrikkede sjaler, huer og halstørklæder. Juhuu!! Mere sne til mig, tak :) (Jeg vil bare gerne have det at vide på forhånd, så jeg kan stå tidligere op og ikke komme for sent på arbejde...)

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...