fredag den 22. maj 2015

Allerede barselsboble

Jeg har haft barsel i en uge nu og hold nu op, hvor jeg nyder det!!
Jeg har fået mit overskud tilbage, hurra. Hele hytten er gjort ren, de enorme mængder vasketøj i kælderen er mindsket betydeligt og jeg har fået hygget med en masse søde venner.
Jeg har ovenikøbet taget hul på at montere ikke mindre end seks færdige strikkeprojekter fra kurven. Det er egentlig også for dumt at gå i stå, når man kun mangler sammensyning og knapper...


Min sidste arbejdsdag blev fejret med to lækre brunsvigerdamer. Man er vel fynbo! Planen var, at jeg selv ville have bagt noget lækkert, men jeg indså, at overskuddet til at bage til 50 kagesultne kollegaer ikke eksisterede. Brunsvigerne var i øvrigt et kæmpe hit, så den dårlige samvittighed forduftede hurtigt.


Jeg har været ved fotograf og fået taget billeder af maven. Jeg blev fotograferet af Christian Thøgersen og jeg er meget tilfreds med resultatet. Jeg fik seks billeder med hjem, fem af dem i undertøj, så I må nøjes med et enkelt påklædt her. Resten er til os selv.


Jeg har også været til Kagens Dag sammen med Line. Hun har skrevet et dejligt indlæg om kageorgiet lige her. Jeg var så fokuseret på at spise kager, at jeg slet ikke fik billeddokumenteret. Sådan kan det jo gå nogle gange.

Badedragten er fra Carriwell og koster 200 kr. Den er meget lille i størrelsen, vil jeg sige. Jeg har den i XL og til sammenligning er jeg en str. M i Mamaliciuos ventetøj.
Udover kalorieindtag så har jeg også fået tid til at motionere. Jeg har investeret i en gravid-badedragt og nu skal den altså også bruges, inden baby-maven forsvinder. Jeg har både været afsted for at svømme baner selv og på det deciderede gravid-hold - AquaMama, som er vandgymnastik for gravide. Det er skønt, at få bevæget kroppen.

4 kommentarer:

  1. Får helt flashback til da jeg gik af på barsel for er år siden - der stod den også på kagemand til kollegaerne ;-) Nyd sin barsel - gravidsvømning, sysler og alt det hele. Det er der ikke den store tid til når baby kommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg prøer virkelig også at nyde "friheden", mens jeg kan :)

      Slet
  2. PS - smuk gravid dame! Flot foto :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak :) Nu hvor jeg har rundet 37+0 føler jeg mig virkelig som en hval, så de søde kommentarer rammer lige i hjertet :) <3

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...