fredag den 29. maj 2015

Babytøj fra Next

Jeg har, efter tip fra andre kommende mødre, shoppet lidt småt babytøj fra mærket Next. De har også herre, dame og børnetøj på deres hjemmeside.
Vi har fået rigtig meget tøj forærende og jeg har også selv købt en del brugt. Jeg syntes dog, at baby skulle have lidt nyt tøj også. Desuden havde vi ikke noget i str. 50 og selvom Lillepigen har en rigtig fin størrelse i maven, så er det rart at have lidt hun kan passe den første tid.
Tøjet er ikke særlig dyrt. Jeg gav 235 kr. for alt det på billedet. Kvaliteten virker rigtig fin. Desuden er fragten gratis, hvis man køber for over 150 kr. og ellers koster den kun 25 kr.
Leveringstiden er meget hurtig. Jeg fik mit efter én hverdag.

3-pak strømpebukser 84 kr.
3-pak kortærmet body 99 kr.
2-pak leggings 52 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...