søndag den 17. maj 2015

Madplan uge 21

Madplanen for næste uge kommer her. Vi ved ikke helt, hvad vi gør i weekenden endnu, så har kun lavet madplan for de kommende fem dage.
I dag søndag skal vi have rabarberkylling og jeg laver dobbelt portion, så der er nem mad i morgen mandag. I morgen skal jeg nemlig til fotograf og have foreviget den store mave - jeg er meget spændt på resultatet!

Mandag: Rababerkylling, brune ris og grøn salat
Tirsdag: Fiskedeller, ovnkartofler og grøn salat
Onsdag: Kyllingefileter fyldt med pikantost og parmaskinke hertil grønne asparges og ovnkartofler
Torsdag: Kylling fra onsdag og pastasalat
Fredag: Grillede koteletter, pastasalat og grillet brød med pikantost

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...