tirsdag den 5. maj 2015

Madplan uge 19

Så har jeg taget hul på den sidste hele arbejdsuge inden min barsel. Det er virkelig mærkeligt at tænke på, at jeg kun har syv arbejdsdage tilbage og så går der næsten et år, inden jeg skal tilbage bag computerskærmen igen! Jeg er rigtig glad for mit job og jeg er ked af, at skulle forlade det for en stund, men jeg glæder mig også rigtig meget til at gå på barsel og få slappet lidt af, inden lillepigen melder sin ankomst.
Ugens madplan ser sådan her ud.

Madplan uge 19

Mandag: Stegte pølser, hjemmelavet kartoffelsalat og gnave-grønt
Tirsdag: Broccolitærte med skinke hertil grøn salat
Onsdag: Frikadeller, hjemmelavet kartoffelsalat og majskolber
Torsdag: Hakkebøffer hertil perlespeltsalat med bl.a. majs og persille
Fredag: Måske griller vi - hertil perlespeltsalat fra torsdag og hvidløgsbrød
Lørdag: Vi spiser hver for sig
Søndag: Fuldkornslasagne og grøn salat

1 kommentar:

  1. Lyder altsammen lækkert! God sidste uge inden barsel :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...