tirsdag den 26. maj 2015

Madplan uge 22

Kæresten har hjulpet med at lave denne uges madplan og den bærer derfor præg af mange velkendte favoritter. I søndags løb han CPH marathon og han blev derfor forkælet med en af yndlingsretterne i går; bøf med bearnaise og pommes frites.
Jeg faldt over disse søde ting fra Mini Mow i Netto. Jeg havde ellers opgivet at finde dem, da det er 14 dage siden, de var i avisen. Det virker rigtig lækkert i kvaliteten og jeg glæder mig til at iføre lillepigen de søde bodyer.

To kortærmede bodyer 69 kr. og fire stofbleer til 49 kr.

Madplan uge 22
Mandag: Hakkebøffer med pommes frites, bearnaisesovs og ærter
Tirsdag: Sandwiches med kylling og bacon
Onsdag: Fiskefileter med ovnkartofler og grøn salat
Torsdag: Pasta med kødsovs og grøntsagsstænger
Fredag: Steaks, ovnkartofler og grøn salat
Lørdag: Vi spiser hver for sig
Søndag: Hjemmelavede pizzaer. Skinke, ananas og cocktailpølser til kæresten og parmaskinke, peberfrugt og kylling til mig. Hertil grøn salat.

2 kommentarer:

  1. Mmmm, lækre ting I skal have! Og godt du fandt tøjet, det er så fint :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, jeg gav lige spot-hylderne et sidste forsøg og så var de der bare! :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...