tirsdag den 28. juni 2016

Ebay-fund | Kopholder til barnevogn og klapvogn

Da vi først købte barnevogn, synes jeg det, var noget pjat med sådan en kopholder... Men når man har prøvet at manøvrere en stor barnevogn igennem gågaden med en caffe latte i den ene hånd og vognen i den anden, så er det, at man bander lidt over, at den ellers rene bluse nu er fyldt med kaffepletter (og man vasker altså rigeligt i forvejen med sådan en baby i huset)

Jeg var dog alligevel ikke så meget i nød, at jeg var villig til at betale store summer for en holder til min to-go kaffe, så jeg startede min søgning på E-bay. Her er der virkelig mange forskellige kopholdere. Mit valg faldt på denne billige sag til 35 DKK. Det er jo lige til at overskue. Så vidt jeg husker, var leveringstiden omkring 14 dage.


Der er plads til to vandflasker/høje kopper og så er der et opbevaringsrum med lynlås i midten og en lang opbevaringslomme på siden.
Det er rigtig praktisk, at der er to kopholdere, for så kan man have to kopper kaffe, hvis man har fået selskab på sin gåtur. Man kan også have en flaske vand og en kop kaffe til sig selv. Eller nu, hvor Malou er så stor, at hun drikker vand, så er der plads til en drikkedunk til hende og kaffe/vand til mig, så jeg ikke behøver, at dele dykænder med hende.
Kopholderne er meget dybe og passer rigtig godt til en flaske vand, mens kaffekopperne forsvinder ned i dybet. Jeg har dog bare lagt en stofble, en hue eller en pakke lommetørklæder i bunden og så får koppen en fin højde.
Lynlås-lommerne er rigtig gode til vådservietter, lommetørklæder, sutter, rosiner, figenstænger og alt det andet gøgl, der er praktisk at have ved hånden som småbørnsmor.
Kvaliteten er ikke den bedste, men den matcher prisen fint. Vi er rigtig glade for vores og har også købt en ekstra til klapvognen, så vi ikke skal flytte den frem og tilbage.

Kopholderen passer uden problemer på Odder X-dream stel og Emmaljunga Nitro City klapvogn. (Billederne er fra klapvognen) Den passer sikkert også på mange andre, men det er de to modeller, vi har herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...