fredag den 17. juni 2016

Iskaffe, sandaler og regnvejr

Jeg har drukket iskaffe efter denne fantastiske opskrift og endelig fået set søndagens afsnit af Outlander. Det er min yndlingsserie for tiden. Jeg kan virkelig anbefale den. Missjeanett har lavet alletiders introduktion til den her. Det var det indlæg, der overbeviste mig om at gå i gang med serien.


Første sæson kan ses på Netflix og på Viaplay. Viaplay er desuden i gang med at vise anden sæson. Der kommer et nyt afsnit op hver søndag og de foregående afsnit ligger der også, så man kan bare gå i gang.
Selvom det har regnet helt vildt meget i Odense i dag har jeg alligevel haft mine nye glimmersandaler fra Zara på. De er så behagelige at have på og pifter ethvert hverdagsoutfit op med alt det glimmer.
De koster kun 180 kr. og kan købes lige her eller i Zaras butikker. (De er i øvrigt fra børneafdelingen, og fås op til str. 39. Jeg synes de er almindelig i størrelsen, måske en anelse smalle)


Apropos regnvejr, så har jeg fået en mail om, at Miinto desværre ikke kan levere de gummistøvler, jeg bestilte til Malou her. Det er så ærgerligt, når man har gjort et godt udsalgskup, men heldigvis skal vi ikke bruge gummistøvler før til efteråret, hvor hun går mere stabilt.
Hvilke gummistøvler kan I anbefale til de helt små?

Indtil videre klarer vi os med kondisko, når det regner. De er imprægnerede og har indtil videre holdt strømper og fødder tørre,

2 kommentarer:

  1. Vi har haft Bundgaard og Bisgaard, begge gode. Johan har et par Småfolk til at stå nede i vuggestuen og de sidder også fint på ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Trine. Dem vil jeg lige kigge på.

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...