onsdag den 1. juni 2016

Leggings og knickers til Malou


Jeg har syet to par leggings til lillefisen, det ene par har jeg syet som knickers eller 3/4 længde. De kunne dog godt have tålt at være 1 cm. kortere, da det egentlig bare ligner, at hun har for korte bukser på. Nå, men hun vokser sikkert hurtigt, så de passer senere på sommeren.


Malou går få skridt selv, men kravler stadig størstedelen af tiden, så shorts med bare knæ er et no-go i dagplejen, hvor der er mange fliser. Derfor har jeg tænkt, at knickers var lækkert til hende og jeg tror også, at der ryger lidt flere par igennem maskinen, lidt kortere end den første model.


Jeg bruger dette leggingsmønster fra Minikrea. Det er virkelig super nemt at sy og har en god pasform til Malou. Mønsteret går fra 0-10 år og der er mange forslag til variationer (bla. shorts og knickers) Mønsteret koster 70 kr., men jeg synes, man får valuta for pengene, idet mønsteret er i så mange størrelser.

Malou havde de korte leggings på i dagplejen i går og sådan her, så de ud, da hun kom hjem! Der er ikke nogen tvivl om, at der bliver kravlet mange (kilo)meter udenfor hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...