tirsdag den 7. marts 2017

Børnevenlig madplan uge 10

I tror det er løgn, men i sidste uge ramte sygdommen os igen!
Malou blev ringet hjem torsdag med feber. Fredag, lørdag og søndag havde hun høj feber, så weekenden er tilbragt på sofaen med en meget varm pige halvsovende på os. Hun havde tre-dages feber, fandt vi så ud af, for mandag morgen var feberen helt væk og erstattet af et rødt udslæt på bryst, hals og ryg.
Madplanen i sidste uge gik totalt i vasken, da ingen af os orkede at gå i køkkenet og lave mad, men heldigvis kunne det hele fryses/holde sig, så derfor er der allerede sørget for de fleste ingredienser til denne uges madplan (der så ligner sidste uges ret meget...)
Kryds lige fingre for, at vi får et par sygdomsfri uger i træk her i foråret!

Mandag: Laks i fad med mascarpone (som her) hertil ovnkartofler og grønkålssalat
Tirsdag: Græsk macaronifad (som her) og grøn salat
Onsdag: Græsk macaronifad og grøn salat
Torsdag: Chicken Tikka Masala og grønkålssalat
Fredag: Til fødselsdag hos mandens søster
Lørdag: Rester fra fryseren - Malou og jeg er alene hjemme
Søndag: Oksekødsfrikadeller med stegte grøntsager og fuldkornspasta

Stakkels syge lille mus <3

2 kommentarer:

  1. Lille pus! I er da noget ramte af sygdom, øv for det.

    Lækker madplan endnu engang, jeg bliver altid inspireret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød.
      Ja, jeg tror næsten ikke, at vi har haft en hel uge siden jul, hvor én af os ikke har været syge :( Vi glæder os til sommer!!

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...