torsdag den 2. marts 2017

Et år siden Malou startede i dagpleje

Ej, men det er lige gået op for mig, at det her d. 1. marts allerede var et år siden, Malou startede i dagpleje.
Hold nu op, hvor går tiden altså stærkt. Totalt mor-kliche, men der er altså noget om det.
Det var en lille ni måneder gammel, ret korthåret pige, der liiige havde lært at kravle, som havde sine første timer alene i dagplejen i starten af marts sidste år. Hun havde fire tænder og passede str. 74 i tøj.
Jeg startede arbejde igen d. 7. marts og Brian overtog barslen de sidst tre uger og derfor også resten af indkøringen af Malou i dagplejen.
Nu har vi en stor pige i str. 86/92 med 14 tænder. Hun kan løbe, hoppe og sige små sætninger. Håret er langt nok til at blive sat med elastikker, hun elsker at være udenfor og har en mening om, hvilket tøj, hun gerne vil have på (ALT med dyremotiver!)

Marts 2016
Marts 2017

3 kommentarer:

  1. Ja tiden flyver med børn! Igår var præcis tp år siden jeg startede efter barsel ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det går altså bare alt for stærkt! :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...