fredag den 3. marts 2017

Min weekend

Vi har haft en dejlig weekend og jeg kan lige nå at dele lidt billeder med jer, inden næste weekend begynder. Jeg skal altså have hanket lidt op i mig selv, for jeg glemmer at tage billeder af de ting, jeg laver og så er det jo svært at lave den her slags indlæg.

Rimelig glad for pomfritter
Fredag fik vi hakkebøffer med bearnaisedip og bønnefritter. Malou fik almindelige pomfritter til og det er bare et stort hit for tiden.

Når der skal ses Bamse og Kylling skal der både hentes bamser og dyne med det helt rigtig betræk
Lørdag formiddag hyggede vi med lidt fjernsyn, inden jeg fik besøg af vores tidligere nabo til kaffe og hyggesnak.
Om eftermiddagen tog jeg til Pomp De Lux homeparty hos en anden veninde, hvor jeg fik købt en masse lækkert sommertøj til Malou, drukket mere kaffe, hyggesnakket og spist hjemmelavede cookies. Jeg deler et indlæg med tøjet her i weekenden. Det er allerede kommet og både Malou og jeg er vilde med det!



Søndag formiddag var vil til fastelavn og grupperådsmøde (årlig generalforsamling) i mandens spejdergruppe. Malou ville ikke have sin udklædning på, da vi skulle afsted (se den søde lille høne her) men det gjorde ikke så meget, for vi skulle være udendørs i regnvejr, så en flyverdragt var også mere passende.
Da Malou havde spist to stykker slik fra slikposen (hun er faktisk ikke så vild med slik), sin madpakke med rugbrød og to pølsebrød fra grillen med remoulade og ketchup puttede jeg hende i barnevognen til lur. Så tog jeg bilen videre til grupperådsmøde i min egen spejdergruppe, hvor jeg skulle være dirigent (ordstyrer).
Manden og Malou gik hjem med barnevognen, men da de kom hjem, havde han glemt en husnøgle. Heldigvis ville farmor gerne komme og hente dem og da jeg var færdig med mødet, kørte jeg ud til farmor og farfar og joinede de andre til aftensmad. Hurra for bedsteforældre, der bor i nærheden! Og ja, jeg HAR fået lavet to ekstranøgler nu!

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun sød altså, det med dynen gør Johan også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er også så hyggeligt at putte med dynen i sofaen :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...