fredag den 24. marts 2017

Ugen i billeder


Så gik der endnu en uge og denne gang har jeg fået knipset en del billeder af vores skønne hverdag.
Malou er begyndt selv at kunne tage bukser på og selvom de vender forkert 8 ud af 10 gange (hvordan er det overhovedet muligt!?), så er hun hver gang meget stolt over sin egen bedrift.
Jeg har været ude at bowle med spejderne og spist kage på jobbet.
Malou har hjulpet med at sætte forårsblomster i krukker og min lille hjælper var meget gavmild både med jord og vandkande.
Malou har erklæret solbrille-sæsonen for åben ved at have solbriller på to morgener i denne uge, mens vi cyklede til dagplejen.
Malou sørger for at bamsen får børstet tænder. Andre aftener kan det også være dukken eller LEGO dyrene, der er heldige at få rene bisser.
I denne uge, har jeg været god til at gå ned i mit syrum i om aftenen i stedet for at sidde og halvsove til tv'et i stuen. Når kæresten f.eks. er til fodboldtræning, så sidder jeg i kælderen og hører lydbog, drikker kaffe og syr sommertøj til Malou. Jeg viser det frem i et indlæg snart, jeg skal bare lige have taget billeder af det i et ordentligt lys.
Torsdag aften fik vi de her lækre tortillapizzaer, der er så hurtige at lave. Malou lavede sin egen med masser af majs (de fleste røg i maven, inden pizzaen kom i ovnen). Det er så hyggeligt, at stå sammen og bygge små minipizzaer og Malou får smagt på alle mulige råvarer imens.

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt glimt :-) Det er skønt med små hverdagsglæder

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja præcis. Du er rigtig god til at fange de små glæder på din blog :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...