søndag den 12. marts 2017

Børnevenlig madplan uge 11

I denne uge skal jeg prøve at lave "one pot pasta". Det er vist snart old news i blogland, men jeg har endnu ikke prøvet kræfter med sådan en opskrift. Da Valdemarsro delte sin opskrift med de lækre billeder i sidste uge, blev jeg helt vild efter at lave det. Det lyder jo supernemt!
Vi fik ikke lavet Chicken Tikka Masala i sidste uge alligevel, så det er flyttet med til denne uges madplan.

Madplan uge 11:
Mandag: Oksekødsdeller fra søndag, ratatouille (den på frost fra Rema er kanon!) og fuldkornspasta
Tirsdag: One pot pasta (efter denne opskrift)
Onsdag: Chicken Tikka Masala
Torsdag: Vi er ikke hjemme
Fredag: Rester fra fryseren. Malou og jeg er alene hjemme
Lørdag: Vi er ikke hjemme
Søndag: Ristede hotdogs med hjemmesyltede rødløg

4 kommentarer:

  1. Så inspirerede du mig til at fredagen herhjemme nu står på hotdogs ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså bare så nemt og lækkert ;)

      Slet
  2. Lækker madplan! Jeg må snart have hotdogs på menuen igen herhjemme :-)

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja hotdogs er altid et hit hos store og små!

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...