torsdag den 2. marts 2017

Det vil jeg gerne nå i marts

Så fløj der endnu en måned afsted i turbofart og nu er det faktisk forår sådan helt officielt! Hurra for lysere morgener og længere eftermiddage. Det er virkelig tiltrængt.
I februar gik det helt fint med at få opfyldt mine ønsker  fra månedslisten (se den her) Jeg nåede alle punkter pånær ét . Fordi vi alle tre var syge på skift i de første tre uger af februar, nåede vi desværre ikke en tur i Odense Zoo, inden kærestens årskort udløb d. 22. februar.
Men, vi nåede så mange andre gode ting! Vi var på en virkelig hyggelig weekendtur i sommerhus med gode venner og deres børn.
Jeg fik syet et rigtig fint (men lidt stramt) fastelavnskostume til Malou og hun var klædt ud som den sødeste høne i dagplejen i mandags.
Vi nåede lige præcis én enkelt dag med sne nok til at kælke og det udnyttede vi til en god kælketur på vej hjem fra dagplejen.
Vi fik leveret en dejlig måltidskasse fra Aarstiderne og Malou er blevet helt vild med at være med i køkkenet, så hun "hjælper" med madlavningen stort set hver dag. Lige så snart vi begynder at skramle med gryder i køkkenet, kommer hun løbende og råber "stooool" og så bakser hun sin skammel (stol i hendes hoved) hen til køkkenbordet, for at være med. Det er fantastisk at have sådan et stort barn, der gerne vil hjælpe til!
Jeg havde en dejlig tøseaften, hvor vi hyggede med raclette, begge 50 Shades of Grey film og afsluttede med drinks.

Det har været skønt med friske blomster i hjemmet hele februar. Jeg har både haft påskeliljer, tulipaner og roser. Det giver en lille følelse af, at foråret er på vej.
I marts vil jeg gerne nå at...
  • Planlægge vores påskeferie lidt mere detaljeret. Vi skal alle tre til San Francisco og besøge Line og hendes mand og jeg glæder mig helt vildt!
  • Få "overstået" at Malou endnu engang skal i fuld narkose for at få indlagt dræn. Jeg er absolut ikke fan og kan næsten tude bare ved tanken.
  • Købe nye kondisko og sandaler til Malou (vi skal også til Los Angeles i påsken og der skulle det gerne være sandalvejr) Malous fødder vokser som ukrudt og lige nu er de eneste sko, hun kan passe, hendes vinterstøvler og gummistøvler.
  • Skråle med på nye og gamle numre, når Nik og Jay gæster det nye splinternye Odeon (koncerthus) i Odense.
  • Få gang i den sunde mad og vægttabet igen. Jeg tabte fire kilo i januar, men både træning og den sunde livsstil har været pakket væk i februar, men nu skal jeg i gang igen.
  • Det har været så skønt med friske blomster indendørs i februar, så jeg vil gerne lave en eller to sammenplantninger med forårsblomster, der kan stå ved hoveddøren. Blomster er bare en fantastisk forårsbebuder.

2 kommentarer:

  1. Vi glæder os simpelthen så meget til jeres besøg! Jeg kan slet ikke vente med at kramme dig (og Malou!) til I ikke orker mere, haha. I kan jo også overveje at købe sko/sandaler i et outlet herovre i SF eller LA - hvis I har tålmodighed til den slags outlet-shopping :-) Det er selvfølgelig lidt satset ift. om I finder noget til hende.

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide! Det havde jeg slet ikke overvejet. Man kan sikkert få de sødeste små nike-sneakers eller lignende :D Jeg glæder mig også helt vildt meget til at kramme dig igen. Jeg elsker vores Skype-samtaler, men savner DIG!

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...