lørdag den 4. marts 2017

Lækre sager fra Pomp De Lux

Jeg har før sagt det herinde på bloggen, men jeg siger det gerne igen. Jeg er helt vild med børnetøjet fra Pomp De Lux. Det er sindssygt lækker kvalitet, fine styles og fornuftige priser. Endnu engang har jeg fået shoppet en god del af Malous garderobe til den kommende forårssæson hos Pomp De Lux. Mærket sælges igennem det, de kalder, Social Shopping arrangementer (og i en webshop), hvor der kommer en Shopping Advisor ud til dig eller en veninde med hele kollektionen, så man kan se de fine prints, røre ved tøjet og evt. prøve på sit barn. Det de slår sig på, er at tøjet er billigere, fordi de har skåret et mellemled væk, idet de ikke har udgifter til fysiske butikker.
Vi var otte mødre samlet i lørdags til kaffe og kage hos min veninde og samlet fik vi købt børnetøj for 11.000 kr.! Flere af dem har dog også både to og tre børn og så kan der jo hurtigt ryge en masse i kurven.
Jeg havde luret på kollektionen i onlinekataloget (her) inden, så jeg nogenlunde vidste, hvad jeg gik efter. Der kom dog en del mere på min shoppingliste, da jeg bl.a. så, hvor fine de her to prints (her og her) var i virkeligheden. I kataloget syntes jeg ikke, at de ser ud af noget særligt.
Malou er på vej i str. 92 og passer derfor deres Little kollektion (str. 62-92) undtagen i strømper, hvor jeg måtte købe fra Junior kollektionen, da hun faktisk har ret store fødder. De har nemlig også en Junior kollektion i str. 98-128 og en Young kollektion til de store teenagebørn i str. 134-170.


Jeg har købt de her to søde sommerkjoler, der passer så fint med de lyselilla leggings og langærmet body indenunder. Pomp De Lux har en meget lækker basis-serie med nattøj, undertøj, bodyer, t-shirts og leggings i det blødeste bomuld og farver, der matcher resten af kollektionen.


De skønne bloomers har små lilla og guld prikker og passer derfor også perfekt med de to lyselilla basisdele ovenfor. Jeg er egentlig ikke så meget til heldragter, men denne søde lille sommerdragt kunne jeg ikke stå for. Det er desuden den eneste ting i denne ordre, der ikke er lilla eller grå. De to er altså bare mine yndlingsfarver!


Det mørkelilla sæt med guldprikker måtte Malou bare eje og delene kan jo både bruges sammen og hver for sig. Manden syntes dog, at det ligner lidt et sæt nattøj, når Malou har begge dele på samtidig.
Der røg også en pakke strømper med i kurven, hvor de mørkelilla passer til dette sæt og de lyselilla til de andre sæt ovenover.

Den grå tynde cardigan kan bruges over kjolerne på en kølig sommerdag og den grå fleecetrøje er skøn blød, virkelig billig og perfekt her til foråret eller en sommeraften. Er det egentlig ikke lidt vildt, at fleecetrøjen er billigere end cardiganen, eller er det bare mig? Fleecetrøjen fåes helt op til str. 170 og jeg overvejede seriøst at bestille en til mig selv, men jeg ved ikke, om jeg vil kunne passe den...

2 kommentarer:

  1. Fine forårs-farver :-) Jeg vil da liiiige kigge på deres webshop tror jeg! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er dejlig tøset og forårsagtigt :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...