onsdag den 8. marts 2017

Endnu en omgang dræn til Malou

I mandags fik Malou for anden gang dræn i begge ører. For to uger siden, fandt jeg pludselig det ene dræn liggende i Malous øregang sammen med en masse betændelse. Vi fik en hurtig konsultation hos ørelægen og blev i samråd med ham enige om, at hun skulle have et nyt dræn, selvom øret egentlig så fint ud (trods betændelsen)
Det var godt, at vi gjorde det, for allerede her små 14 dage efter den konsultation var venstre mellemøre helt fyldt med væske. Meget mere væske, end første gang hun fik dræn i december 2016. Det højre dræn var desuden også på vej ud, så det blev skiftet i samme indgreb.
Hun tog narkosen så flot, men flippede helt ud, da hun vågnede. Hun var desorienteret, bange, skreg, græd og vred sig rundt. Jeg kunne slet ikke holde hende eller trøste hende! Åh, det skar i mit moderhjerte, at sidde med en helt utrøstelig, sparkende og grædende lille pige i venteværelset. Efter 30 minutter fik jeg hende båret ned i bilen og så stilnede gråden af på vej hjem.
Da først jeg sad i bilen røg min cool facade, jeg ellers havde holdt hele tiden, både før, under og efter operationen og tårene trillede ned af mine kinder. Hold nu op, hvor er det hårdt at se sit barn så bange og ked af det og ikke kunne trøste hende.
Vel hjemme og da vi begge var færdige med at tude, så krammede vi, legede og hyggede resten af dagen. Malou kom hurtigt i hopla, da hun først fik lidt mad og drikke. Vi bagte pandekager og gik en lille tur med klapvognen.

Malous fine sæt med trøje og leggings med guldprikker er fra Pomp De Luxs nye kollektion. Jeg viste det frem i dette indlæg

4 kommentarer:

  1. Årh, øv I skulle igennem det igen. Kan godt forstå du synes det var hårdt, jeg havde også ladet et par tårer eller 100 trille i den situation!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu håber vi, at de holder læææææænge, så vi ikke skal igennem det igen!

      Slet
  2. Hvor er hun sej! Jeg håber, det holder meget bedre denne gang. Kæmpe knus til jer begge to!

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! <3 Ja, jeg håber virkelig også, at de holder længe, og at det er sidste gang vi skal igennem det!

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...